Dnevni ritam aktivnosti

U jutro nakon dolaska u vrtić djetetu se nude raznovrsna poticajna sredstva u raznim centrima igara u i izvan sobe odgojne skupine, u zajedničkim prostorima, gdje mu je omogućeno druženje, igra i komunikacija s djecom susjedne odgojne skupine. Dijete ima mogućnost samo izabrati gdje i s kim će se igrati i koliko dugo će biti u igri dok za to postoji interes.

DORUČAK – doručak je fleksibilan od 8:00- 8:45, dijete može samo odlučiti kada će doručkovati ili će ga na to potaći odgajatelj kada uoči da se smanjio interes za igru kod djeteta a vrijeme za doručak se bliži kraju.

JUTARNJA TJELOVJEŽBA u kojoj djeca kroz razne vježbice razgibavaju organizam, jačaju velike mišićne skupine, zadovoljavaju potrebu za kretanjem , izmjenjuju statične s dinamičnom aktivnosti a kroz to se navikavaju na zdrav način života u sportu i kroz sport.

ZAJEDNIČKE AKTIVNOSTI za koje odgajatelji s puno pozornosti osmišljavaju motivaciju za djecu kako bi pobudili interes, radoznalost i želju za sudjelovanjem u planiranim aktivnostima. U te se aktivnosti uključuje većina djece a kroz igru i aktivnost potiče se razvoj djeteta. Kroz vlastitu aktivnost dijete uči, misli, zaključuje, provjerava. Ima mogućnost sve podijeliti, iskomunicirati sa svojim prijateljima a sve to doprinosi razvoju sigurnosti i samopouzdanju. Kroz sve aktivnosti potiče se samostalnost djeteta u svim vidovima.

BORAVAK NA ZRAKU  – Zajednički s odgajateljima dogovaranje se igre i mjesto boravka na zraku. Za vrijeme boravka u dvorištu vrtića dijete samo odabire kojim se od ponuđenih aktivnosti odnosno u kojim igrama želi sudjelovati a sredstava za igru pronalazi u dvorištu.

RUČAK  – Od najmlađe dobi potičemo samostalnost djeteta u skladu s uzrastom djeteta, na samostalno serviranje, samo posluživanje i kulturno ponašanje za vrijeme jela. Potiče se interes za raznovrsnu hranu.

POSLIJEPODNEVNI ODMOR  – Dijete koje ima potrebu za snom spava a ostala djeca se odmaraju, dok predškolci u sobi dnevnog boravka imaju mogućnost raznih aktivnosti pripreme za školu. 

UŽINA

POSLIJEPODNEVNE AKTIVNOSTI – Ostvaruju se u sobi, zajedničkim prostorima ili u dvorištu s mogućnošću odabira poticajnih sredstava i aktivnosti.